the light of you

Onsdagkväll är slaget, samma gamla vanliga vecka ungefär, förutom att igår var vi faktiskt på dollar och shoppade inför morgondagens estetfest! det är ju äntligen vårt år att hålla i själva festen så det känns rätt roligt, vi har köpt massvis av roliga saker, hittat på en massa roliga lekar och köpt fruktansvärt mycket popcorn! det kan ju knappast bli bättre.
 
något annat lite ovanligare än en vanlig vecka så röstade jag i måndags, det var läskigt men samtidigt kändes det riktigt bra att få vara med och rösta och framför allt att faktiskt ha en röst i samhället! 
 
i helgen åker vi till storuman, det känns riktigt härligt, längtar efter en mysig hemmahelg med victors familj! hoppas även på att min kamera ska ha hunnit dyka upp så jag får börja fota!!
 
bjuder på en fin bild på mig och min kärlek sen vi var på byabröllop
 

Kommentera här: