15 april

Studen då man inser att man faktiskt äger en blogg. En stund som denna! Det är iaf 15 april, som rubriken säger, det har varit påsklov med norgeresa och fjällmys (tänkte försöka ta mig in lite senare i veckan och lägga upp lite bilder från det), bokat biljetter till The Tallest Man On Earth typ nyss, haft väldigt lite skolämnen och väldigt mkt fritid. I helgen åker vi till nordansjö för 40 års kalas då min kära syster Angela fyller hela 40år idag! 
 
Annat än de där så åker jag till london om se sådär 10 dagar. HUR SJUKT?! typ fruktansvärt sjukt. Snart är det balen och balen nummer 2, BARA 56 dagar kvar till jag tar studenten. Det är nästan ännu mer sjukt. Trots så lång tid sen sist jag skrev så blev vi inge klokare för det. Nu tänker jag mysa ner mig med en film och godsaker med världens bästa pojkvän såhär på en onsdagkväll. PUSS
 
 

Kommentera här: