om Antonia

läste min fina vän fannys blogg alldeles nyss och med min tråkiga bloggtorka så kände jag mig inspirerad.
hon skrev lite fakta, saker om sig själv. ni kan läsa hennes blogg här http://faaanyy.blogg.se/
 
så då kör vi!
 
 
• Jag drömmer om att jobba inom marknadsföring, så då jag tagit studenten så hoppas jag att det kommer ett brev där det står att jag är antagen till information- och pr eller medie- och kommunikationsvetenskap. 
• Jag längtar tills jag och min kärlek får flytta, till vår egna lägenhet som står i våra namn och som vi tillsammans får inreda och göra till vårt. även fast vi bor tillsammans just nu, så är det inte riktigt samma sak då allt här redan är "mitt". 
• Att skaffa stampe, är absolut det bästa val jag någonsin tagit. jag älskar verkligen denna katt mer än det är möjligt ungefär. skulle något någonsin hända honom skulle mitt hjärta krossas i tusen bitar. 
• Bortsett från jobb inom marknadsföring, är min andra stor dröm att skaffa barn, att vara gravid och att bära på en liten bebis måste väl ungefär vara det mysigaste som finns! varje gång jag ser en gravid kvinna så kan jag knappt slita blicken från den runda fina magen. 
• Jag är fruktansvärt paranoid, jag kan inbilla mig saker som är värre än de andra. speciellt då jag är och jobbar på city och är där alldeles själv. spöken, andar, ljud som inte ska vara. ibland tror jag att jag kanske borde kolla upp det, haha!
• JAG ÄLSKAR skor, skor skor skor. men vem gör inte? dock så får jag alltid ångest då jag köper dom för det är alltid så dyrt. 
• något annat jag älskar är att fota, så länge jag kan minnas så säger jag alltid, runt i fina miljöer, att här skulle man haft en systemkamera så skulle man kunna få sjukt fina bilder. IFÖRRGÅR beställde jag ÄNTLIGEN en systemkamera. LYCKAN!!
• Det sista jag tänker skriva är om Victor, för trots att jag tidigare varit kär osv, så har jag ALDRIG någonsin, känt detta som jag känner för victor, han är den finaste, mest omtänksamma och vackra människan, både invändigt och utvändigt, som finns på denna jord! hur han sätter alla andra före sig själv, helt osjälvisk! hur han älskar mig och hur han älskar min familj. Jag är så lycklig att jag har fått äran att bli älskad av honom, är så lycklig att jag får älska honom. Att vi två får dela våra liv tillsammans känns helt underbart. 

Kommentera här: