studio och jobb..

..är två ord att använda för att sammanfatta denna helg och vecka. har iaf nästan mixat klart den första låten till mitt gymnasiearbete, ska börja på den andra på tisdag om allt går som planerat! jobbade igår mellan 10 och 18, sprang som en tok ungefär hela dagen. 
 
har totalt noll saker att blogga om, just nu är mitt liv ganska tråkigt och samma sak händer varje dag. ingenting nytt eller spännande. har inget att fota, inget att göra, inget att säga. förutom att jag, stampe och victor ligger i soffan eller sängen varje kväll och ser på serier. ibland varierar vi och går in till amanda. 
 
längtar efter höstlov och att få träffa ludde, längtar att åka till storuman och att fira halloween. hoppas tiden börjar gå lite snabbare!
 
bjuder på en bild på mig och min fina pojke som har blivit så stor!♥
 
 

Kommentera här: