dan före dan före doppardan

Det vankas jul och det pirrar i min kropp, inte för att öppa julklappar eller för att äta en massa god mat, utan för att i år får jag spendera jul med victor och hans fina familj. Första gången jag firar utan min egen familj. Nu blir det en ny jul med en ny familj och nya traditioner! Hur spännande är inte det? Men innan det är dags för att åka till storuman så ska lägenheten städas, det ska tvättas och det ska diskas. En julstädning helt enkelt! 
 
jag vet att det har ekat här på bloggen och jag är fruktansvärt kass på att skriva saker om min vardag, har mycket att göra med att min vardag är ganska tråkigt för tillfälllet haha, men jag skulle inte gissa på att det kommer komma några fler inlägg förrän kanske efter jul, så därför får jag önska er alla
en riktigt god jul och ett gott nytt år! 
 

Kommentera här: