Örnsköldsvik 2014

nu har vi landat i solle C hos världens bästa syster, som dock är och jobbar, har inte ens fått träffa henne ännu. men snart så!
 
annars så har jag haft 3 underbara dagar i övik med världens bästa kille. vi har shoppat, ätit gott och bott på det bästa hotellet som finns ungefär. sängarna är gudomliga att sova i och frukosten var toppen! igår kväll åt vi på harrys och tog oss något att dricka i kvällssolen och sedan provade vi på baren på hotellet med. victor var nöjd då det fanns ett sjukt urval av öl där. 
 
innan vi tog bussen till sollefteå så gick vi på spaet på paradisbadet och bara myste i sjuka massor!
 
 min pojke gav mig även dessa, hur snygga är inte dom?! Han skämmer bort mig och jag kan inte ha fått någon bättre än honom♥
1 Paulina :

skriven

Jäklar va snygga skor! 😍 vart är dom ifrån? ☺️

Svar: Men visst är dom! köptes på din sko!:)
Antonia Englund

2 Pallan:

skriven

Tack! :D

Kommentera här: