Återigen till vardagen

första dagen av skolan är gjord, började dagen med ett leende men den slutade med att jag ungefär ville skjuta mig. schemat är helt sinnessjukt, det är bytt lärare, klassföreståndare, syven, rektorn och allt annat konstigt. var ungefär som att vi började 1an igen och allt var nytt. men att få träffa mina fantastiska vänner var det största + av allt! och ikväll får jag äntligen efter en hel vecka mysa med min älskade stampe igen!!!
 
nu ska jag dra lite snabbt vad som hände resten av våran semestervecka. vi kom ju som sagt till solle och där vi umgicks med evelina och jonatan. Vi spade på hallsta med goda drinkar, var runt på loppis, sen så firade vi evelina som fyllde 24 på fredagen med att åka till sundsvall och åt på ett tapas ställe. maten var obeskrivligt god!! sedan åkte vi faktiskt tillbaka till umeå på lördagen och spenderade natten hos victors kompis jonathan. vi drog på en bio och sedan på söndagen gick vi ut och åt lunch och kollade runt lite! landade igen i lycksele igårkväll och det var ungefär det bästa jag varit med om, vår säng, vår lägenhet och äntligen tare lite lugnt!
 
tack till alla och speciellt tack till victor som gjorde den veckan till den bästa någonsin!
 
 

Kommentera här: