tisdag 21/6 11

hej sötnosar, jag är så över lycklig just nu så de är inte sant!:D
jag har fått tatueringstid, äntligen! så de blir tatuering den 13 juli, åh så som jag längtar!
sen har jag oxå fått hem mitt löshår, som ska sättas in vid marknan tror jag:)
nu väntar jag bara på att få hem mitt paket från h&m

i helgen äre midsommar, så det blir att fara till nordansjö och vara där med familjen och mathias:)
kan ju inte alls bli så mkt bättre! blir nog massa mys, skulle jag tro

nu är jag inne på min andra jobbvecka på dagis, och jag kan inte längta mer att få sluta som jag gör just nu, allt med dagis känns bara drygt! fast som tur är så är vi ju ledig på fredag, så de är bara två dagar innan helg:D
nu har jag tyvärr inge bilder att lägga ut, men de blir nog de efter midsommar skulle jag tro, nä vi hörs,puuss!


mina brudar är de bästa
1 matilda:

skriven

love :) kommer ta din tattueringstid ;) hihihi

2 matilda:

skriven

jo du jag ska sno han och springa dit ! hihi

3 bea:

skriven

fina tjejer:)

Kommentera här: