(A)

Ja har gryyyymt tråkigt ;_;
i morron ska ja på skolan ;__;
fast de kanske äh bra men de äh dåligt ja vet inte, ;_;
men aja, jag har byttttt temasafjonksak på min blogg i dag ;]
visst blev det söttt :]
haha, ja ska skirva jättelångt och skriv & skriva ;]
men bara för att ja ha tråkigt, ja ha äte BULLAR, dom va goa ;]
men då fick ja ont i magen xd
men ajajajaj. ja har skrive de en gång och nu skriver ja de igen JAG HAR TRÅKIGT ;__;
rädda mej från de tråkiga?
tack,
ja vetfan inte va ja ska skriva, ja bli nästan förvirrad av de ja ha skrive fatta nästan ingenting om va ja skrivb om men deäh ba och skriv, taha, ja vill te vmina oxå ;_;
de vill ja och ja vill de ;_;
tahah, ja ha tråkigt, xDDD
blablablbalblbalblablbalbbla, kossan säger bää, viste du de? (A)
och kon säger mu, (A)
komentera min bloggggggggggggggggggggggggggg iaf de ja ha skrive nu bara för att visa att ni  fatta allt ja skrev ;]
även fast ingen kommer göra de ;]
de äh jobbigt att skrivva kan vi låsssas som så ja måte skriva mkkt men de tycker inte ja men de tycker ja (A)
ingen rolig äh inne på msn ;o  ;o ;o
men alla äh väl i skolan antar ja ,o ,o ;o
men imte ja men nu logga emelie in nu ja gla :D:D:D:D:D:<3
trahahhaa, rädda mej från de tråkiga ;o
GAAH, tråktråk ;]
nu ja inte skriva nått mer ja vill skriba mer men mamma säger godnatt,
PUSSSBAH<3

Älskar mathias <3
1 emelie:

skriven

HAHA, tråkigt? ;o

jag rädda dej :)

<33

2 korvkump4ever:

skriven

nu är knasig unge, fattaru de?;]

PUSSSSS. jag vill hitt på nå, vi far lycksle, vi far umeå (a)

Kommentera här: