torsdag 31/3 11

hej sötnosar, nu äre sista dagen av denna månad, shit det går så jävla fort allt tycker jag.
fast de är nog ganska bra, vill ha sommar nu och lov och så vidare, men jag vill inte att året ska ta slut för då kommer troligvis min man flytta här i från och det känns dåligt:(

var nyss med min man faktiskt, vi gjorde en bulle på hon och pratade väldigt mkt, och vi får ju inte glömma att vi åt kladdkaka med hallon & mango, looove it!

aja, imorn fredag å jag drar till vilhelmina, blir nog galet roligt!
så nu ska jag ta å packa nå grejer och sånna saker, sen ska jag göra nån läxa jag har till imorn.
och när jag har gjort den äre bara å vänta tills min älskling kommer hem från paintball:)¨

vi hörs säkert imorn då jag åker buss eller har kommit fram till vmina, men tills dess.. puss/antonia


åh vad jag saknar sri lanka å värmen

Kommentera här: