torsdag 30/7 09 - sommarväder

idag har man vare me två sötnosar, emelie och katarina.
vi har haft roligt som vanligt, vi cyklade till emelie, fikade och pratade, sen spelade vi spel, haha. eftersom de har varit fint väder hela dagen, så har vi oxå varit ute hela dagen. riktigt mysigt :)

nu snart ska vi fara och bada på stamsjön. tro inte att de kommer vara så varmt, men vi ska fan bada, vi måste bara vänta tills deras fotbollsträning har sluta, sen far vi! :) det kommer nog bli roligt tro jag.

imorn ska jag vara med katarina, kanske, de bro på;p
om hon ska åka till sundsvall imorn, eller ¨på lördag. men vi ser väl.
om inte ja ska vara med hon, blir de nog att hjälpa mathias packa till öland, jag är ju nästan klar, så ja behöv inte stessa med att packa nån dag innan vi far:)
tänk, om 2 dagar far vi, härligt!

men nu har ja inge mer att skriva, förutom att ja önskade att ja hade en kabel till mathias mobil, så ja kunde lägga in bilder sen idag, men de kan ja tråkigt nog inte:(
så ni får klara er utan bilder ett tag;.p
men aa, puss/antonia
1 spindelmannen..................elr nåt...:

skriven

men kattiz kmr me hjälp me dina bilder om du ber snällt elr nåt, åsen fåru passa dej så du inte bli uppäte, å förästen vf skule jag läsa?(A): 9INTE JAG SOM HA SKRIVA DE HÄR: jag ska på drakfestivaL: ] och jajg har varit med spindelmannen idag, jag och felicia <3 spindelmannen ,*HIHIIHIHH du vet att när du kmr hem så är du MIN och inte mathias :] de kan du hälsa honom, pusshej have fun leverpastej ha skit kul, okej? ;

2 Anonym:

skriven

UPPäTEN MED HAJAR :(

Kommentera här: