blåbär, kvarg och plugg

Som rubriken säger så spenderar jag min kväll, som typ ungefär alla mina kvällar nu för tiden, med plugg. I två veckor och ungefär två veckor framåt så har jag bara en massa läxa. När man äntligen börjar känna att man nästan är färdig med allt så dyker det upp 3 nya saker som ska göras. Håller på att bli totalt galen! Om två veckor ska mitt projektarbete inom ljudteknik vara färdigt, om två veckor ska alla mina låtar till gymnasiearbetet vara inspelat för att spelas upp för min handledare. Det är film analyser, religionuppgifter, matteprov och tusen andra saker med. Så mycket just nu att det är sjukt. PLUS på det ska det handlas julklappar och sånt med. 
 
MEN nu till något mer positvit, ihelgen får jag umgås med världens bästa ludde!! jag ska få rå om honom hela helgen och det ska bli så förbaskat roligt!:) nej, nu tillbaka till läxor så jag får släppa allt för en stund senare ikväll och bara mysa med min fina pojke
 
 

Kommentera här: