fredag 23/9 11

hejjdär! idag är jag en glad människa, har träffat min man igen efter 3 veckors tid!
träffade oxå mirella igår, vilket oxå kändes jätte bra. så snart ska jag fara på kronan och fika med dom och prata och skratt:) jag har oxå en överaskning för dom, fast kattis listade ut de, fast mirella är inte nog smart så hon ha inte fatta något typ;)

igår så gjorde jag inget, förutom att ja va med mirella en stund på kvällen.
i veckan har de inte heller hänt så mkt, i tisdags va ja lite med nella, vi fikade på kronan,hah!
sen va ja och åt lunch på kronan i går med bea,matilda och frida, haha känner mig lite tjock:)


i helgen ska jag ta vara på den lilla tiden ja har med mina brudar och ha en jätte rolig helg, hoppas ni oxå får det! puusss


en bild på oss från i sommar,fin

Kommentera här: