torsdag 19/10 09

gash, lovet har gått för fort, de är fan torsdag nu? vafan... vill inte att love ska vara slut, inte än! :(
men iaf... idag har jag vare banrvakt, åt lilly. det har varit ganska mysigt. jag vaknade vid 9, då for alla, så då klädde jag på lilly, alla kläder ytterkläder, sen for jag till lekparken och lekte med hon en stund. efter en stund kom mathias, ååh han och lilly var as söta. (a) ska visa bild senare.
sen efter det, for vi hem en stund, trodde att ja skulle få in lite mat i lillmagen hennes, men nejnej, så de var bara och klä på hon igen ytterkläderna och la hon i vagnen, gick en lång promenad tills hon somnade, kände mig faktiskt ganska duktig efter det, sen gick vi hem, hon sov några timmar, sen vare bara att göra mat :)
hon är en liten trollunge hon :)
men aja, ikväll blire Katarina och emelie, vi ska ha tjejkväll x 100, mysigt värre, puss/antonia
btw; jag och mathias bakade en go kladdkaka(a)

goo :]

Kommentera här: