torsdag 26/11 09

torsdag nura, snart helg :)
känns ganska skönt faktiskt, men aja, idag var ja på skolan, det var ändå slappt, jag vet inte varför, men jag tycker inte skolan är jobbig, okej, de är drygt, men inte jobbigt? det är as slappt jue!
men aja, idag har jag varit med bästa katarina, vi har bara prata om allt, och skratta som vanligt, mat lagningen var ju ändå bäst, haha att dansa lyssna på musik medans man lagar mat äre bästa som finns och jag menareee :)
men aja, sen vid halv 8 for vi till ishallen och såg på hockey. det var apojkarna, åsele mot vmina. och det blev 4- 4. haha de var en rolig match!
- alltså ja skäms över me*il just nu..
- vadåra? haha
- men han ser ut som en fluga..
- HAHAH okej?
det var roligt :]
men aja, efter matchen så var okpa söt och skjutsade hem mig och katarina, så tack på han :)
ska kanske vara med katarina imorn oxå,tro jag:)
men nu blire bilder,puss/antonia




(dagens outfit)
1 en sån dära... pipen:

skriven

ahah men flugaaa<3<33<

PUSS!!!

Kommentera här: