tisdag 19/5 09

2dagar nu, och ja känner hur mkt ja längtar! :)
har nästan packat färdigt, har bara lite små saker kvar. men ja vettefan om he ryms, min väska är fullpackad. inte bra, och ja kommer inte orka ha två väskor, men om ja måste så måste ja ju..
men iaf. mitt rum ser helt enkelt ut som ett bomnedslag, kläder exakt överallt. de blir fan alltid så när ja ska packa för att fara nånstans, eller bara om ja ska va borta länge, och om de är utanför åsele. eller inte när ja far te typ fjälle. elelr vilhelmina, men om ja ska långt! :)
så när ja ha packa färdigt så måste ja städa upp allt, och när ja ändå håller på med de så ska ja oxå städa garderoben.
ajaa, imorn kommer bli en dryg dag tro ja, den kommer nog kännas som om den aldrig tar slut, men de kommer bara vara för attt man vill så gärna ha torsdag. men om ja ha tur så gåren snabbare!
på tal om imorn, då har ja fotbolls träning, och på tal om fotboll så har jag match i lse på sönda när vi ha komme hem från östersund. men jag vet inte om ja kommer få spela men ja måste väl ändå fara dit tro ja. men ja hoppas att ja kommre få spela iaf.
i dag har ja inte gjort nått utom att packa och läsa. jag har fått min twilight bok, så nu håller ja på att läsa den, dom är så bra så ja ha fan läst 200sidor på två dagar. men de är bra, tro ja! :)
menjaja, jag kommer nog inte hinna skriva imorn, så nästa gång ja skriver så kommer ni få höra allt om östersundresan!
puss/antonia

Kommentera här: