fredag 29/5 09

nu fredag igen, veckarna går ändå ganska snabbt. och de är bra, för då äre snart sommarlov. längtar.
de är som sagt bara två veckor kvar. snart snart. men två veckor går ju snabbt, så snart äre ju sommar.
den efterlängtade sommaren.
men aja, de är fredag och ja är i vilhelmna/skansholm. var nyss och kikade på dom som gick på studentbalen. alla var så fina och evelina&mattias var så jätte fina. jag kan själv säga att jag längtar tills ja få gå på bal. och känna mej som en prinssesa för en kväll. och ha fina kläningar på sig, en fin hår uppsättning.
jag träffade oxå mli,anna,lovisa,cissi,sofie&josefin eller andra oxå men dom är ja inte så bra kompis med. skulle träffa gaffel, men hon kom aldrig. eller ja hann fara innan hon gick ut. men ja hinner ju träffa hon imorn. som tur är!
nää nu ska ja sätta mig och spela spel med wilma:) och sen blire goomaten,
och btw; imorn vilhelmna & grillfest med min härliga familj! :)
saknar dej mathias<3
puss/antonia

Kommentera här: